Skoleudviklingssamtale

Skoleudviklingssamtale 2023

Skoleudviklingssamtale på Hurup Skole med deltagelse af sektionsleder, Lene Burchardt, konsulent, Lotte Pilgaard og skoleledelsen på Hurup Skole

Hurup Skole ønsker fra august 2023 at understøtte teamsamarbejdet på skolen med et specifikt fokus på årgangs- og klasseteammøder på skolen med det for mål at understøtte elevernes læring og trivsel bedst muligt.

Hurup Skole har fokus på at udvikle rammer, indhold og sammenhængskraft for årgangs- og klasseteammøder på skolen med en fælles retning/dagsorden, som skal understøtte udviklingen af en fælles kultur, opgaveløsning og ansvar for årgangens, klassens og elevens læring og trivsel.

Ydermere vil der være et fortsat fokus læsning og matematik. Vi arbejder på Hurup Skole med et fokus på elevernes læsefærdigheder og læseforståelse med konkrete indsatser i både vores indskoling, mellemtrin og overbygning.

I matematik er der også konkrete indsatser. Vi har på skolen udarbejdet en testplan for matematik gældende for alle skolens årgange, og med efterfølgende matematikfaglige indsatser på klasse- og elevniveau.