Rengøring

Denne folder er tænkt som en hjælp til dig som ny medarbejder / vikar på skolen.

Vi håber, den kan give dig svar på nogle af dine spørgsmål, men derudover er du altid velkommen til at spørge.

Hurup Skoles målsætning samt mål for skolefritidsordning kan findes her på skolens hjemmeside.

Rengøringsassistenter:

• Britta Lauritsen
  • Julie V. Sørensen
  • Chrifa Loub
  • Lisbeth Andersen

Vikarer:

• Sofie Alameh
  • Mette Milwertz
  • Bo Milwertz
  • Helle Hertzum

Forudsætning for rengøringen:

Følgende forudsætninger SKAL være udført af ANDET personale således at rengøringspersonalet kan gennemføre rengøringen optimalt.

• Gulvet skal fejes således at sand, grus og andre smudsgenstande er fjernet. På tæpper opsamles synlig snavs, sådom papir o.lign. som ikke kan støvsuges.
  • Stole skal opstoles
  • Der skal generelt være foretaget oprydning således at rengøringsflader er tilgængelige.
  • Hylder, reoler, vinduskarme o.lign. skal være ryddet når disse ønskes rengjort.
  • Rengøringen af løst og fast køkkeninventar, herunder ovne, køleskabe, emhætte o.lig.
  • Edb-skærme SKAL være slukket når disse aftørres.
  • Tastaturer o.lign. skal fjernes når bordpladen skal rengøres.
  • Der udføres kun rengøringen af frie, let til gængelige flader.

Rengøringen SFO:

Rengøringen foregår fra kl. 06:30 – 11:30 SFO har helårsåbent, dvs. der gøres rent i skolens ferie og fridage fra kl. 15:00 – 17:00, 2 timer dagligt.

Timeindberetning:

Indberetningsskema fås ved Brian Andersen Kær.

For månedslønnede er indleveringsdatoen seneste den 10. i måned. For timelønnede (afløsere) senest den 17. i måned.

Ferie:

Afholdes, når skolen er lukket. Vikardækning i SFO.

Kaffepause:

Der holdes fælles kaffepause for rengøringspersonalet og servicemedarbejdere hver dag kl. 14:00.

Sygmelding:

Der gives besked mellem kl. 8:30 til 09:00 til Brian eller skolens kontor: 99 17 32 40 Der vil være afløser for rengøringspersonalet ved 1. sygedag.